Skip to main content

aku yang giler korea..!!!

hai!!!!berjumpe lagi d blog aku yg x bape gah ni erk...hahah

hari ini aku nak cite ar psl aku yg giler korea ni!!!argh...aku x tau bab ape la yerk aku suke sume tntg korea..yg

aku ingt..first drama korea yg aku tgk adalah WONDERFUL LIFE(x slp aku ar)..hahah

sjak tu mnat aku yg mndalam ni dteruskn dgn mmbli mjalah2 yg brkaitan ngan artis korea!!!kalo dikire dari dlu

skang...500++ agk nyer aku dah gune..dahsyt tuh!!!!hahha..smpi skang aku still ag suke ...lately ni,aku

TERtaksub ngan pnyanyi and boy band and group korea ni...yg aku minat 2AM,2PM,BEAST,MBLAQ,

U KISS,SNSD,SUJU,JYJ, N BNYK AG R...HAHHA..adalah org kate kat aku..ko asal la suke org

korea....dan aku pun brkate DGAN GARANGNYER(DI DALAM HATI)..."ADE AKU KISAH"..HHAHAHA

kalo boleh tiap2 hari aku nak dgar lagu 2AM NGN 2PM..haha..kalo dlu kat matric.aku glamor dgn lagu 2pm

I'LL BE BACK...start dri alarm jam smpi ringtone aku pun lagu tu..hahahah..roomate aku pun dah hafal dah tone lagu tu..kuikuikui(ktawe terguling2)..

aku harap aku dapat g korea suatu hari nanti..hahah..wei korg doakan aku tau...k salam..jmpe d next post..

Comments

Popular posts from this blog

OST Memories Of The Alhambra (MV Ailee - Is You)

BIODATA AHLI KUMPULAN 2PM

assalamualaikum...korg sehat x ??/ hari ni mood korea aku dah dtg..hahha..beast aku dah cer..u-kiss aku dah cer..la ni aku nak knlkan korg dgn aku punye favourite boy group korea..nak tau??mereka adalah 2PM!!!..argh...bile dieorg nak datang malaysia erk..harap2 dapat pergi..hahha baru2 ni dieorg tgh promosikan album baru die dgn lagu single dieorg iaitu HAND UP..lagu tu sgt best.

JOM BACA BUKU BINIKU NINJA!!

Assalamualaikum semua Memandangkan harini adalah hari cuti, jadi aku pun berhasrat untuk membuat entri sekerap yang mungkin. Huhuhu. Ok untuk cerita pada kali ini adalah cerita tentang buku. Nak dikatan aku ni seorang pembaca buku tegar tak la jugak sebab buku aku pun banyak yang berhabuk tu..huhu. Tapi boleh lah nak dikirakan selalu jugak baca buku. buku yang paling terbaru aku baca adalah buku BINIKU NINJA. Hah..ada sapa yang dah baca belum?? Kalau nak tahu buku ni adalah buku karya seorang traveler yang diberi nama AZLAN ANDI.  Buku ini mengisahkan perjalan hidup dia bersama isterinya yang dinikahi dengan hanya 3 minggu sahaja selepas perkenalan mereka. Nak jadi cerita mereka berdua ni bercinta selepas nikah la. Nampak Sweet kan?? Mungkin ramai yang mengatakan sungguh tipikal seseorang yang bernama Suhaila ni. Tapi takpe sebab aku sememangnya begitu. Lagipun buku ni bukan menceritakan kisah couple yang belum ada apa2 ikatan. Buku ini mengisahkan cerita penyatuan du