Skip to main content

argh!!! jiwa ku kacau...

assalamualaikum.......(^_^)

korg tau x ari ni hari ape?????tak tau.......hari ni hari khamis...hhahah...lawak kan???
HAHHAHHA...entry aku ni nak mnceritakan tntg jiwa aku yg sedang kacau..hahha..sedeh an??

korg nak tau sebab nye?????

RESULT PSPM 2 LA......APe ag an...hahaha..nk tau result aku bpe???
iskh..x mo la citer..wat ngabeh boreh yo..hahha..
"hancur hatiku..mengeng dikau..mnjadi kping2.."
hah....itulah prsaan aku bile tgk result aku...
tapi..sye bersyukur...
mungkin bukan rezeki aku nak dapat 4 flat an...
tapi ..pape pun aku nak ucap TAHNIAH...CHUKHAHAE!!..kat kengkawan aku yg dapt 4 flat,3 flat...korg mmg awesome!!!..thanx gak pade kngkawan aku yg bnyak tolong aku..lecturer2 ..yg amt supportive..wargh!!!wat aku melalak biler ingt jase korg semue...

hajiman,..
ALLAH bg sume yg die bg kat kitekan sebagai satu ujian...
bersyukur jela ape yg kiter dapat...
mungkin skarang ni jiwa aku mmg tgh kacau...
tp kjap ag baik la agaknyer..hahahah

kalo nak tau ..sbenarnye aku tersgat la bngge dgn keptusn aku...!!!hhahaha..(bngong kan aku ni)..
aku bgge sbb ape???
sbb..hasil yg aku dapt same dgn ape yg aku usha kan..
mgkin kalu ckp ngan akak aku..die puye dialog berbunyi bgini" ASAL BNYAK SGT POINTER KO??"MUNGKIN die akn ckp bgitu..tp aku x kesah..REDHA je skang an...

yg pnting aku dah USAHE..kih6..skang ni..aku berdoa sgt2 dapt course yg ok...korg2...doakan aku...aMIN..MOGE2 KITE SAME BERJAYE  MASUK U...k lah korg...aku out lu..t tggu entry bru aku ea...huhu.."santai-santai sudeh"..assalamualaikum.(^_^)

Comments

Popular posts from this blog

BIODATA AHLI KUMPULAN 2PM

assalamualaikum...korg sehat x ??/ hari ni mood korea aku dah dtg..hahha..beast aku dah cer..u-kiss aku dah cer..la ni aku nak knlkan korg dgn aku punye favourite boy group korea..nak tau??mereka adalah 2PM!!!..argh...bile dieorg nak datang malaysia erk..harap2 dapat pergi..hahha baru2 ni dieorg tgh promosikan album baru die dgn lagu single dieorg iaitu HAND UP..lagu tu sgt best.

OST Memories Of The Alhambra (MV Ailee - Is You)

JOM BACA BUKU BINIKU NINJA!!

Assalamualaikum semua Memandangkan harini adalah hari cuti, jadi aku pun berhasrat untuk membuat entri sekerap yang mungkin. Huhuhu. Ok untuk cerita pada kali ini adalah cerita tentang buku. Nak dikatan aku ni seorang pembaca buku tegar tak la jugak sebab buku aku pun banyak yang berhabuk tu..huhu. Tapi boleh lah nak dikirakan selalu jugak baca buku. buku yang paling terbaru aku baca adalah buku BINIKU NINJA. Hah..ada sapa yang dah baca belum?? Kalau nak tahu buku ni adalah buku karya seorang traveler yang diberi nama AZLAN ANDI.  Buku ini mengisahkan perjalan hidup dia bersama isterinya yang dinikahi dengan hanya 3 minggu sahaja selepas perkenalan mereka. Nak jadi cerita mereka berdua ni bercinta selepas nikah la. Nampak Sweet kan?? Mungkin ramai yang mengatakan sungguh tipikal seseorang yang bernama Suhaila ni. Tapi takpe sebab aku sememangnya begitu. Lagipun buku ni bukan menceritakan kisah couple yang belum ada apa2 ikatan. Buku ini mengisahkan cerita penyatuan du