Skip to main content

H1T1 YANG AKU SAYANG!!!

HOLLA!!!!ASSALAMUALAIKUM...

SLAMT MMBACE!!!CEH...poyo je aku ni..belu start dah suh bce erk..hari ni aku nak citer sume tntg kngkwan aku di klas yg MERENG NI(H1T1)..BKN H1N1 TAU...korg jgn salah bace plak..hahah

SUHAILA


ITU LA NAME aku..sape x knal aku?????ckp2..ha..tkut2..hahhah..(poyo plak)brmula la ksah aku kat klas ni...

msti kalo korg x knal aku akn cakap aku sombong,skema,kerek,PENDIAM,...macam macm prkataan "positif"

korg bg kat aku...hahah..aku x kesah..at last after dah knal lame...kih3...pnat nak layan aku..hahah..

SALIHIN
..sebelum din..salihin adelah ketua H1T1....hahha..mmg sedeh sbb die terpkse kluar ats sbb2 yg trtntu..tu xyah cite la yer..
die ni baik..kelakar.hahah
suke kwn ngan die..
wlaupn bru knl..tp adela chmistry..kah3..poyo je..
sbgai ketua...iskh3...aku xtau nak ckp ape..hahah
cume aku harap die have fun blajar kat tmpt lin..success dalm stiap ape yg die buat..

IZZUDIN
NAme yang x asing lagi dkalangn bdak klas aku ni..((konon glamor ar...hahha)..pendiam orgnye..hhaha..first time ko jmpe

tap aku dgor citer die mulut bising kat hostel...aku x tau ar..hahha..ari tu aku jmpe ar MAKWE die (K.ANA)..dkat pasar malm..p/s:din,ko jgn jeles..aku jmpe die..hahahha

bg aku die baik orgnyer...sesuai ar dgn peribadinyer yg pndi tu,,..haha(trfikir)..sejak bile aku suke puji org ni...slalu aku puji dri sndri..hhahah

NIZAM YG SENGAL


ha...die ni mmg..pakcik yg sorg ni suke sgt mngenekan org..hahah..bjet r....aku tau la die ni RAMAI PEMINAT..saje nak amik hati...

nak dijdikan citer,,keh2..die trkantoi ngan aku pasal .................hahah..ala pham2 r..kalo kat FB tu..kalo x mngenekan org ..x sah..salah sorg yg sllu traniaya adalah aku!!!hahah

betul x nizam?????hahaha.
nizam ni..aku x tau nak ckp ape tntg die.....stakat 2cm tggi pu kecoh..ape kes..hahah..

tapi aku tau nizam ni baik bdaknyer..(jgn nak persan plak pas bace ape aku tulis ni)..
AWAIS..
 sape x kenal mamat sorag ni..hahahahah..bajet baik je die ni..hahah
bg aku die ni..bdak pling POYO pernah aku jumpe..hahah..
jgn marah is...dah ko ckap aku gedik an..kah2..
mule2 aku pkir die ni x leh bla..
nampk mcm nerd(org yg ckap)aku x..hahha
tp rupe2 nye..iskh2...sush nak dtafsirkan...kah2..
best la kawan ngan is ni..ahahahha..RAJA LAWAK...9pdahal x lawak pun..

SIDEQ
HOTTEST KMJ..HAHHAH..yeke??? die ni adek dalm h1t1..malh JPP pling terhottest la...
bile aku ckap ngan sorg gurl ni an.."sideq tu..bla bla bla.."..gurl tu lnts ckp..."eh,sideq tu prktikum ko ea...comel la..cute...nak num boleh"..wek..tetibe mate hitam aku hlang..hahha..ade ke ptut sideq tu comel???hish...hahha..sori sideq..grau jer...ko mmg comel(x ikhlas ni)..hahha
kalau is poyo..sideq ni..aku kategorikan sbgai pramah..hahah.
nmpak la cri2 llaki sejati..walupn ktggian tu kureng ckit..hhuhu(grau)..ape ade pade ktinggian an..yg pnting hati...chewah..hahah.


MAYO@AFIFI

NI AG SORG...mamat H1T1..
die ni bodyguard kiteorg yg pling hot..haha tp..(dikalangan lelaki)..hahah
sbb ape..g mane2..sume mcm knl die..mayo sane..mayo sini..(aku rase la)..
baik orgnyer...(baik ker??)hahah
first2..aku tkut nk tgur die kot..x tau la nape..tgk muke die ..x trkeluar suare aku..kah3..
tp..dah last2 tu..ok dah..
hahahah..

AYU
HAHAHA.. die ni spesel ckit...classmate.roommate,toilet mate,..sume bg kat die ar..hahah..
ayu???
die ni baik..mule2 aku rase die ni  cam xde chemistry je ngan aku..hahah..
walupn stu blik..aku jrg ckp ngn die..
tapi bile dah lame2 knal..brulah chemistry tu ade,..hahaha..
sayng ko lbih ar..(from bottom of my heart ni)..hahha
ayu ni klakar...pandai wat lawak...aku rase die boleh jadi pnasiht khidmat kaunsling..huhu..
walaupn aku jrag duk bilik..asik2..outstation jer..huhu..tp aku syg giler kat rummate aku E 3.31..

MIZA
..HAHHA..ni lagi sorg classmate aku yg traf lagi tggi dri org lain..die ni..ex dorm mate aku kat skolah lame lu...
sampai kat KMJ rupenye satu klas..hahah..pnjg jodoh...
miza ni baik orangnye..huhu..
islamic gurl...nmpk mcam pndiam...tp diam- diam ubi berisi...hahah...mksudnye die xder la pndiam pun..mcm kite-kite gak..die ni pun aku syg..tringat plak kat dormate dulu DORM 113...HUHU..ingat blik kat bilik tu buat aku rase happy sangat..time blik umah ..sume bwak maknn ,..mkn la kt tgh rmai2...bestnyer!!!!..rindu giler nak buat cam2...

NADIA
..nadia...ape nak citer pasal die erk..hahha..die kirenyer sahabat aku trsyang la..hahha
pndiam...tapi kalu dah jmpe yg kamcing..amboi...mnjadi2 ar..hahah..jmpe plak ngan aku yg sengal ni..hahah
rajin orgnyer..sbb ape????sbb DIE RAJIN KEJUTKAN AKU TIME AKU "TER" TIDO KAT KULIAH..HAHAHAH..
msti diah skit hati duk sblah aku..kah2...tapi nak wat cam ne an..dapt kawan mcm aku ni..huhu


FARINA

orgnyer SENGAL..mcm aku..hahha..kami sukekan org yang same..hahhahah..(AUTA SEMATA-MATA)..
MUKE DIE MCM ORG CINE...cine celup gaknye..
bnyak rhsia antar aku dan die..nak tau???????MANE BOLEH...hahha..
terima kasih kat die sbb istihar dan IKTIRAF aku sbgai REPORTER yg trbaek..hjahahaha..
farina..cik kepot yg baik...harap sgt dapt makn nasi minyk ko taun ni gak..hahah.


DAYAH..

KALO CITE pasalDAYAH...sudah...mmg x abis la..hahahah
kalau ade org kate bnyk list hutg...die ni plak kate bnyak list "Calon"..hahaha..calon ape???paham2 sndri la...
orangnyer..???mule2..aku takut nak tgur..muke cam nak makan orang..tp nasib la aku tau yg die ni makan nasi jer..hahha..
rase mcam ganjil je kalo sehari x dgr suare dayah..hahha..MACAM KEHILANGAN..HUHU


TECIQ @ LION@IKA

HAHAH..bnyk an nickname die..kah2..die ni pnolong klas..H1T1...aku rase la  bnyk2 pnolong klas..die lah yag pling berkaliber..huhu(puji skit)kui3...klu korg nk tau..die akn bazirkan kredt die smate2 nak anto msj tuk bg ape2 information kat kteorg (each person)...kalu kite...kawan cume num celcom ..dah kecoh"eh,asal ko num celcom..aku maxis la..g tukar num maxis..mahal kot nk anto msj kat ko"..hahah..betul x???tp aku tau x sume mcm tu..die ni kecik je orgnyer...tp LION!!!..SBB APE?? die garang...(garang ker???tnde soal dsitu...hahha..tp bg aku die xder la grang mne pun..kui2...
pape pun die mmg penolong kelas yang D'BEST...!!!!HAHAH..puji lagi aku ni...kmbg2 t si ika ni klu bce..hahah


AZIZAH@G-JA

"oh azizah,gadis ayu.....oh azizah..."
"oh azizah...wajahmu..senyummu..teringatkan ku pada hutang..ku.."(eh..macam ni ke lagu die)..hahah
korg msti familiar an dgn lagu azizah ni...
hahaha
kat klas aku ade name azizah..
haha...die ni ceti kat H1T1...hahaha
tgk muke die msti dalam hati terdetik.."iskh,,aku dah byor duit klas ke blum erk??"
biase la tu kan..lmbt bayo/..adat la...hahahah;sabo jela~~~~
baik orgnyer...aku prnah jmpe die ni..wk2 orientasi awal2 lu...tp x sngke jd satu klas ngan aku lak..hahha
ni lagi sorg yg bnyk ckp..hahah(jgn marah)..tp x kesh..ok ar tu..bgus2...mmprtgkatkan soft skill of communication...(^_^)


FITHREE KHEROPPI

huhuhu...die ni fun giler orgnyer...sngal pun ade ...ade jer yg nak die ckap..
die ni suke pggl aku I'll BE BACK..hahha

tp aku x kesh die pggl aku mcm tu....
die ni suke bnor kat katak..haish...bnyak2 haiwan..katak jugak...
nak ckp ape erk tntg die???
hahaha
pape pun aku mmg suke la gelak2 ngn ko..ngis2 pun dgn ko..(ye ke??)


SAFIAH

huhu...die ni aku rase sesuai kalau jad ketua....serius...mmg ade cri2 ketua..huhu
baik orgnyer
pandai gak...result mmg best la..
hahah..aku respect la kat die sbb die nyer keje aku rase pling bnyk siap la drpad aku..hahah
time aku tnye ko dah smpi bape tutorial..die dah berbelas2..aku???blum start ag..haish..suhaila2..huhu


JAESICCA@K.AIN

NI akak kat h1t1 ..hahah tapi die ni nmpk mude cam2 bbaye aku je..huh
cantik..
die ni mnat korea....
lbih kurag macam aku gak la..hahha
die ni ade cri2..ibu mithali la..chewah...hahah


AZEERAH

azeerah ni lain plak citer nyer...mule2 aku rase die ni pndiam..tp rupenyer..same je gile2 jugak..
die pling laju kalu ckp..mcm kereta api woa....!!hhaha..tp nasib aku leh catch up ag..
die ni klm kabut skit orgnyer(aku rase la)..hahha
tp PANDAI wei...
hahah,,,jgn main2...
tp die ni baik orgnyer...sgt baik...(^_^)
p/s:jgn kmbg kmpis plak ..aku puji ni..huhu


K.FAD@EAMORN
DIE NI???
hahha
adik kpde si dayah...hahaha..bajet mude la tu..
haahah
die ni gile2 skit..
huhu
kalau nak cari die..ko msti jumpe dayah..sure die pn ade..(betul ker??)
die ni mmg suke bab bisnes2 ni..huhu

SABRINA..
sab.sab.sab...siape kah sab???bhong la sape x knl die...femes tu..huhu..tp aku ag femes ar..kah3..
hahah
orangnyer TINGGI...macam model...(jeles aku tau)...
aku xde ,masalah ngan die...xtau plak klau die ade mslah ngn aku an..hhaha
baik...
lurus...(ye ke??)
ape ag erk???huhu
owh...die ni teror mnari..hush..kalu tgk die mnari..ape tu..ha..kude kepang..wah..mmg expert la..
p/s: bleh la ajo aku mnari..t aku ajo ko mnari lagu 2pm(i'll be back)(^_^)


.DANUSHA..
HUHU..suke sangat knl ngan die..even die x same kaum ngan aku..tp kteowg leh kawan baik..
sayng sgt kat die..
aku mmg suke kacau die..
die ni cntik ..pandai plak tu..
tapi die ni pun suke kacau aku,..hish2..
bile ckp ngan die msti aku teringt kat kwn kat skolah lame lu..prngai same mcm die..huhu..
ingt ag..suke skat die dgn kelvin..huhuh..klakar..sori ea danusha..grau jer..


SHI LI
Die ni cute org die...nmpk cam ganas tapi x pun..huhu
baik..dan pandai..
die ni pndai bergaul and sng berkawan ngan die..


XIN SING..
ni pling lmbt msuk H1T1...HUHhu/..
tggi dan kurus...
aku suke giler time die bentang kat dpan klas..
smngat giler..
hahaha
suke kcau die..suke senyum...
x prnah nmpk die mrah..

HABIS LA STAKAT NI H1T1 PUNYE CITER..hush/...pluh2..aku tulis...mmg mcm2  yg aku tulis...so klu sape2 yg terase,,terkecil hati...sori erk...ni cume..kngan yg aku tulis untk korg sume...4 ur info..H1T1 mmg sgt  
BEST!!!..X KIRE BOYS @ GURL..sume sgt best..
aku nak mntak maaf klu spnjag kat kelas tu..aku ade sakitkn hati korg...MAAF SANGAT2...klu aku muke masam cam nak makan orng tu..atau mulut aku laser mcm laser brkuase tggi tu..ahah..sori tau..syg giler kat korg!!!..k entry aku kali ni smpi sni jer...kalau korg comment..komen la yer...assalamualaiku..(santai-santai sudeh...)(^_^)

Comments

Popular posts from this blog

OST Memories Of The Alhambra (MV Ailee - Is You)

BIODATA AHLI KUMPULAN 2PM

assalamualaikum...korg sehat x ??/ hari ni mood korea aku dah dtg..hahha..beast aku dah cer..u-kiss aku dah cer..la ni aku nak knlkan korg dgn aku punye favourite boy group korea..nak tau??mereka adalah 2PM!!!..argh...bile dieorg nak datang malaysia erk..harap2 dapat pergi..hahha baru2 ni dieorg tgh promosikan album baru die dgn lagu single dieorg iaitu HAND UP..lagu tu sgt best.

JOM BACA BUKU BINIKU NINJA!!

Assalamualaikum semua Memandangkan harini adalah hari cuti, jadi aku pun berhasrat untuk membuat entri sekerap yang mungkin. Huhuhu. Ok untuk cerita pada kali ini adalah cerita tentang buku. Nak dikatan aku ni seorang pembaca buku tegar tak la jugak sebab buku aku pun banyak yang berhabuk tu..huhu. Tapi boleh lah nak dikirakan selalu jugak baca buku. buku yang paling terbaru aku baca adalah buku BINIKU NINJA. Hah..ada sapa yang dah baca belum?? Kalau nak tahu buku ni adalah buku karya seorang traveler yang diberi nama AZLAN ANDI.  Buku ini mengisahkan perjalan hidup dia bersama isterinya yang dinikahi dengan hanya 3 minggu sahaja selepas perkenalan mereka. Nak jadi cerita mereka berdua ni bercinta selepas nikah la. Nampak Sweet kan?? Mungkin ramai yang mengatakan sungguh tipikal seseorang yang bernama Suhaila ni. Tapi takpe sebab aku sememangnya begitu. Lagipun buku ni bukan menceritakan kisah couple yang belum ada apa2 ikatan. Buku ini mengisahkan cerita penyatuan du