Skip to main content

IBU..kaU RATU haTIKU!!!!

ASSALAMUALAIKUM.......

ptg-ptg ni...aku pun sbuk la...bkan sibuk ape..duk mngadap lappy kesyngan aku lani..hhaha
nak tgk facebook..bosn...tu yang aku buat entry baru ni..hahha
tgk tjuk pn msti dah tau aku nak cite ape kan..
ibu...
ok la...sape yg x prnah buat salah ngan mak kite??????
SAPE??????
MAYBE CKIT...
tp yg bnyk buat slah msti bnyk...bkan nak ckp apela..aku yg baik ni pun..wat salah kat mak aku..(eh,baik ke aku ni???)..ahhaha..
bile pkir2 blik...bnyk kite wat salah kt mak....yela...yg x buat keje umah satu hal...x dgr nsihat die stu hal...malas blajo satu hal.....haish..macam2..
tp tu la LUMRAH seorg ibu...wlumcm mnapun ank die...sakit hti ngan ank die....ank pling utama...
ni yang aku nk citer psal mak aku ni...haha
bagi aku mak aku sorg yg sgt supportive CARING,TOLERATE....MMG bahagia la dapat mak mcm mak aku ni...kkadang mmg skit hati ckit je ea kat mak aku..huhu..yela..lumrah mak suke "menasihati" kat anak2 die...aku sure kalu aku ade ank pun aku jd mcm tu..hahha..
kadang2..aku sedeh gak sbb mak aku ni trsgt la pnyabar ngan kteowg adk bradik...prngai aku ni lain pesen skit...kalau aku tgh marh..aku diam jer....org tnye buat muke dek @muke toye je..ahahha..adk2 aku pun bngong layan aku..lagi la mak aku..sian kat mak aku..
nak tau ape sportingnyer mak aku ni..die slalu ckap.."ELA.,T klau blajo tu...blajo jugak..PAKWE ..pun kene CARI....WARGH...!!! itu yg aku suke tu,,,hahha..grau jer..
tu la mak aku..mak aku pndai urut org..slalu aku mntk urut kat die..hahhah
tp aku urut la die balik pas tu...hahhah..

aku mngaku aku ni ANAK MAK...kalau bkan anak mak anak sape lagi an..huhu
ape2..PN MARHAYU BINTI KADIMAN mmg terbaek ar...so,korg kne ingat baek2..mcm mane pun mak kite...tu tetp mak kite..kalu nak majuk ngan mak tu...kjap2 je la...jgn lame2..hahah..ni pun nsihat tuk dri aku jugak...syurga tu kat bawah tapak kaki ibu...sbb ape????sbb ibu adalah lebih mulia daripada syurga....so hargailah ibu ..k la ni pnghujung...klau ade idea ag aku buat entry baru...assalamualaikum...*(santai-santai sudeh)(^_^)

Comments

Popular posts from this blog

BIODATA AHLI KUMPULAN 2PM

assalamualaikum...korg sehat x ??/ hari ni mood korea aku dah dtg..hahha..beast aku dah cer..u-kiss aku dah cer..la ni aku nak knlkan korg dgn aku punye favourite boy group korea..nak tau??mereka adalah 2PM!!!..argh...bile dieorg nak datang malaysia erk..harap2 dapat pergi..hahha baru2 ni dieorg tgh promosikan album baru die dgn lagu single dieorg iaitu HAND UP..lagu tu sgt best.

OST Memories Of The Alhambra (MV Ailee - Is You)

JOM BACA BUKU BINIKU NINJA!!

Assalamualaikum semua Memandangkan harini adalah hari cuti, jadi aku pun berhasrat untuk membuat entri sekerap yang mungkin. Huhuhu. Ok untuk cerita pada kali ini adalah cerita tentang buku. Nak dikatan aku ni seorang pembaca buku tegar tak la jugak sebab buku aku pun banyak yang berhabuk tu..huhu. Tapi boleh lah nak dikirakan selalu jugak baca buku. buku yang paling terbaru aku baca adalah buku BINIKU NINJA. Hah..ada sapa yang dah baca belum?? Kalau nak tahu buku ni adalah buku karya seorang traveler yang diberi nama AZLAN ANDI.  Buku ini mengisahkan perjalan hidup dia bersama isterinya yang dinikahi dengan hanya 3 minggu sahaja selepas perkenalan mereka. Nak jadi cerita mereka berdua ni bercinta selepas nikah la. Nampak Sweet kan?? Mungkin ramai yang mengatakan sungguh tipikal seseorang yang bernama Suhaila ni. Tapi takpe sebab aku sememangnya begitu. Lagipun buku ni bukan menceritakan kisah couple yang belum ada apa2 ikatan. Buku ini mengisahkan cerita penyatuan du