Skip to main content

you would'nt answer my call

assalamualaikum...............x jawab DOSE..klau jawab SAYAANGGGGG!!!! 
HAHHA..tetibe nak gedik plak dalam entry aku ni..kah2..
ok..entry kali ni..aku nak cakap pasal satu lagu korea ni..lagu ni 2AM.....hahah..al maklumlah 2am nak datag malaysia bulan mei ni....tapi yang sedehnyer nak cakap ni sbb aku x dapt lah nak pergi...tu la..duk jauh sgt..kah2...tapi x pe la...lin kali msti dieowg dtg lagi an....hahha..

nak cer skit kat korg ni...psl stu lagu 2am la..aku mmg minat gilerr kat lagu ni...kalu korg tgk blog aku ni...background music blog aku ni lagu 2am..hhaha..tjuknyer u would'nt answer my call....huhu..tragik x tajuk lagu die????
tapi lagu ni mmg sedeh pun...nak d jadikan cerite..aku pun download la music video(MV) lagu ni...sbb mnat sgt kan..tu yg tiap2 hari nak tgk..kah2...sgggup tggu smpi brjam2 nak habis download ni...
dah siap download,aku tgk la MV TU...dalam mv tu mcm stu cerite la..aku sbnarnyer x paham sgt ape yg cerite tu nak cerite,,iskh2..brkali2 aku tgk mv tu dgn adik aku..akhirnyer kteowg pun blur..
ni die nyer link..kalu sape2 interested nk tgk..tgk kat sni..http://www.youtube.com/watch?v=aK4oOfEtEns
sori la sbb aku malas nak upload video tu kat blog aku ni..
maklum2 la..aku ni duk kmpung..brjam la nak tggu video tu upload..hahha
hahhah..k la sampi cni je la entry aku yerk..korg layan la lagu yg aku suh korg dgor ni..layan jgn x layan..hahha..assalamualaikum,,(santai-santai sudah<....)(^_^)

Comments

Popular posts from this blog

BIODATA AHLI KUMPULAN 2PM

assalamualaikum...korg sehat x ??/ hari ni mood korea aku dah dtg..hahha..beast aku dah cer..u-kiss aku dah cer..la ni aku nak knlkan korg dgn aku punye favourite boy group korea..nak tau??mereka adalah 2PM!!!..argh...bile dieorg nak datang malaysia erk..harap2 dapat pergi..hahha baru2 ni dieorg tgh promosikan album baru die dgn lagu single dieorg iaitu HAND UP..lagu tu sgt best.

OST Memories Of The Alhambra (MV Ailee - Is You)

JOM BACA BUKU BINIKU NINJA!!

Assalamualaikum semua Memandangkan harini adalah hari cuti, jadi aku pun berhasrat untuk membuat entri sekerap yang mungkin. Huhuhu. Ok untuk cerita pada kali ini adalah cerita tentang buku. Nak dikatan aku ni seorang pembaca buku tegar tak la jugak sebab buku aku pun banyak yang berhabuk tu..huhu. Tapi boleh lah nak dikirakan selalu jugak baca buku. buku yang paling terbaru aku baca adalah buku BINIKU NINJA. Hah..ada sapa yang dah baca belum?? Kalau nak tahu buku ni adalah buku karya seorang traveler yang diberi nama AZLAN ANDI.  Buku ini mengisahkan perjalan hidup dia bersama isterinya yang dinikahi dengan hanya 3 minggu sahaja selepas perkenalan mereka. Nak jadi cerita mereka berdua ni bercinta selepas nikah la. Nampak Sweet kan?? Mungkin ramai yang mengatakan sungguh tipikal seseorang yang bernama Suhaila ni. Tapi takpe sebab aku sememangnya begitu. Lagipun buku ni bukan menceritakan kisah couple yang belum ada apa2 ikatan. Buku ini mengisahkan cerita penyatuan du