Skip to main content

PERMOHONAN KE UiTM SECARA ONLINE MULAI 1 JULAI 2011 UNTUK INTAKE SEPTEMBER 2011

assalamualaikum semua...
nak share something skit
IKLAN ONLINE3 Cara Memohon Ke UiTM Secara Online Kemasukan September 2011 (ONLINE APPLICATION)
mulai 1 julai 2011 hari ini..pihak UiTM akan membuka tawaran baru untuk memasuki UiTM...sape2 yg berminat tu boleh la mengunjungi laman web UiTM online

Permohonan Online Bagi Kemasukan Ke UiTM Bagi Program Diploma/ Asasi Dan Program Profesional Dibuka Pada 12 Tengahari 01 Julai 2011 Sehingga 31 Julai 2011. Pembelian No. Slip Melalui BSN Adalah Diperlukan Bagi Permohonan Online Tersebut.



CARA MEMOHON MELALUI APLIKASI DALAM TALIAN (ONLINE APPLICATION)

1.Permohonan untuk program yang ditawarkan adalah melalui aplikasi dalam
talian (Online).
2.Permohonan dalam talian melalui laman web www.online.uitm.edu.my akan
 dibuka pada 1 Julai 2011 (Jumaat) Jam 12 Tengahari.
3.Pemohon dikehendaki membuat pembayaran yuran pemprosesan dengan
 menggunakan nombor kad pengenalan pemohon (bukan wakil)
 di mana-mana cawangan Bank Simpanan Nasional (BSN).
4.Setelah membuat pembayaran, pemohon boleh melakukan permohonan
 melalui laman Web Aplikasi Elektronik UiTM yang
 beralamat www.online.uitm.edu.my dengan memasukkan nombor slip yang
 didapati dari kaunter Bank Simpanan Nasional (BSN).
5.Pemohon dinasihatkan mencetak maklumat permohonan yang telah
 muktamad tersebut sebagai bukti permohonan telah dibuat.

X STANDARD???iskh3..ramai org cakap macam tu..amboi.."BAIK" erk perangai..kalau korg nak tahu la,,UiTM bnyk berjase tau pade budak2 melayu khasnye..kita ni bersyukur sebab ade universiti macam tu..hoho..t tgk la entry aku esok..assalamualaikum^^



p/s: Pemohon diingatkan agar menyimpan slip pembayaran untuk tujuan rujukan dan sebagai bukti sah pembayaran.”

Comments

Popular posts from this blog

BIODATA AHLI KUMPULAN 2PM

assalamualaikum...korg sehat x ??/ hari ni mood korea aku dah dtg..hahha..beast aku dah cer..u-kiss aku dah cer..la ni aku nak knlkan korg dgn aku punye favourite boy group korea..nak tau??mereka adalah 2PM!!!..argh...bile dieorg nak datang malaysia erk..harap2 dapat pergi..hahha baru2 ni dieorg tgh promosikan album baru die dgn lagu single dieorg iaitu HAND UP..lagu tu sgt best.

OST Memories Of The Alhambra (MV Ailee - Is You)

JOM BACA BUKU BINIKU NINJA!!

Assalamualaikum semua Memandangkan harini adalah hari cuti, jadi aku pun berhasrat untuk membuat entri sekerap yang mungkin. Huhuhu. Ok untuk cerita pada kali ini adalah cerita tentang buku. Nak dikatan aku ni seorang pembaca buku tegar tak la jugak sebab buku aku pun banyak yang berhabuk tu..huhu. Tapi boleh lah nak dikirakan selalu jugak baca buku. buku yang paling terbaru aku baca adalah buku BINIKU NINJA. Hah..ada sapa yang dah baca belum?? Kalau nak tahu buku ni adalah buku karya seorang traveler yang diberi nama AZLAN ANDI.  Buku ini mengisahkan perjalan hidup dia bersama isterinya yang dinikahi dengan hanya 3 minggu sahaja selepas perkenalan mereka. Nak jadi cerita mereka berdua ni bercinta selepas nikah la. Nampak Sweet kan?? Mungkin ramai yang mengatakan sungguh tipikal seseorang yang bernama Suhaila ni. Tapi takpe sebab aku sememangnya begitu. Lagipun buku ni bukan menceritakan kisah couple yang belum ada apa2 ikatan. Buku ini mengisahkan cerita penyatuan du