Skip to main content

ORANG PUTIH X SUKA SENDAWA??TAPI KALAU KENTUT???



ASSALAMUALAIKUM…WHATZUP WHAT UP..HAHHA
Ok..aku kmbali bersame entry yg lagi hangat dan mutakhir..haha..x boleh bla btul..huhu..mest dah bace tajuk entry aku an??hahha..ade yg rase geli??kehkehkeh..yg geli tu..truskan je bace..



Mals nk melalut..haha..nak tnye..korg tahu sape org putih???org putih tu bukan yg ade penyakit albino tu..tapi org yg tggl dibarat..macm amerika,sepanyol..lain2 ag yg kat barat la.huhu
Nak tahu cerita sebenar??org putih x suke org SENDAWA …betul ker??aku pun cari2 la kat pakcik google..rupenye mmg betul..dieorg paling x suke bile ade yg sendawa..lagi2 bile time makan..
Bile dgr bunyi ERGHHHHH!!..ADOI..DIEORG TRUS X LALU MKN..BG DIEORG..sendawa tu umpama muntah kecil bagi dieorang..huhu..pelik kan..

Tapi yg lagi pelik dan x senonoh..bile dieorg ni x kesah sgt bile org KENTUT!!! WARGH!!..adoiyai..
Malah dieorg ni boleh saling balas mmbalas kentut ni..PRUTT PRATT,,PRUTTTT PRATTT..
ADOI..dapt x korg bygkan..tetibe die kentut..pruttttt..pastu BAU TELUR!!..perghh..mmg x la an..huhu
X ke terseksa jiwa raga..

Tapi kalau kat Malaysia lain plak ceritanya..ade yg x kesah..tapi kebanyakan nye rase kentut lagi x senonoh daripada sendawa..
Yela..kalau kntut xde bau tu takpe lagi..tapi kalau tang yg bau cam x leh bla t u..pastu kat dalam kereta yg berhawa dingin ..ade yg x bernafas kang..hahah..
Bg aku.. aku xde la nak sumpah seranah org yg kentut or sendawa depan aku..yg penting JANGAN bagi BAU sudah..yg sendawa pun aku x de la kisah sgt..sbb waktu aku kat asrama dulu..ade la sorg minah tu..perghh..mmg x terkawal btul sendawa die..tapi aku xde la smpai nak maki an..terima la die seadanya..yg penting JANGAN keluarkan SENDAWA yg ade bau PETAI,bau cencalok,bau bagai ar..haha..
Tapi ingt kepade sape2 yg suke sgt sendawa n kentut ni..bukan semua org suke org kntut or sendawa depan kita..so,control2 la sikit..kalau dah nak kntut sgt gi la kat tmpat xde org ker..kat tndas ke..
Then,kalau sendawa tu,sendawa tu biar la tutup mulut..nmpk la sopan sikit..bunyi yg kuar pun xla kuat sgt..kn,..huhu
kn lagi sopan huhuhu

Maybe ramai perempuan yg x suke lelaki yg kentut or sendawa….tapi kalau dah jodoh..nk wat camne kan..tapi aku yakin punye kalau time2 dating ni mesti x kire perempuan or lelaki sggup tahan kentut sampai merah2 muke sbb malu ngn pasangn dieorg….takut2 kalau terkentut ade kne reject..hahha….adat la tu an..bercnta msti semua perfect..tu aku dgr cerite org la….tapi aku nk share bnde yg aku dgr kat ceramah ade..dari mak aku pun ade dari nenek aku pun ade,dari variety show pun ade.hahha...lalu aku olahkan mnjadi dialog..kentut sebelum kahwin ngn selepas kahwin..haha..
Sebelum kahwin
boy:pruttttt..(terkentut kuat)..ops..alamk terlepas angin plak..sori..(sambil sengeh2 n tunduk muke)
gurl:huhu..takpe2..hal kecik tu..saye pun slalu kntut gak..(sambil hidung kmbng kempis)


Lepas kahwin
Boy: pruttttt…(terkentut kuat)..haha…(gelak besor smbil pndg isteri)
Gurl : wei,kentut!busuk la..kmbng kempis hidung saya..(muke  ketat tahan geram)
Boy: eleh macam la die x pernah kentut..hahha(muke xde perasaan)
 
Haha..betullah kate2 org2 tua..time bercinta kentut pun wangi..
Kla..ni je la aku nak cerita..yg baik datang daripada Allah yg buruk dtg dari dri saya sndiri..assalamualaikum..(^_^)

Comments

Ku Azhar said…
terbaeeekkk!!! hahaha...yg kentut berapi tu yg paling gnaz skali :D
NSN Exclussive said…
hahhahah...tu x leh bla..hoho
MizzTina said…
MK lak sebaliknya...haha

Popular posts from this blog

OST Memories Of The Alhambra (MV Ailee - Is You)

BIODATA AHLI KUMPULAN 2PM

assalamualaikum...korg sehat x ??/ hari ni mood korea aku dah dtg..hahha..beast aku dah cer..u-kiss aku dah cer..la ni aku nak knlkan korg dgn aku punye favourite boy group korea..nak tau??mereka adalah 2PM!!!..argh...bile dieorg nak datang malaysia erk..harap2 dapat pergi..hahha baru2 ni dieorg tgh promosikan album baru die dgn lagu single dieorg iaitu HAND UP..lagu tu sgt best.

JOM BACA BUKU BINIKU NINJA!!

Assalamualaikum semua Memandangkan harini adalah hari cuti, jadi aku pun berhasrat untuk membuat entri sekerap yang mungkin. Huhuhu. Ok untuk cerita pada kali ini adalah cerita tentang buku. Nak dikatan aku ni seorang pembaca buku tegar tak la jugak sebab buku aku pun banyak yang berhabuk tu..huhu. Tapi boleh lah nak dikirakan selalu jugak baca buku. buku yang paling terbaru aku baca adalah buku BINIKU NINJA. Hah..ada sapa yang dah baca belum?? Kalau nak tahu buku ni adalah buku karya seorang traveler yang diberi nama AZLAN ANDI.  Buku ini mengisahkan perjalan hidup dia bersama isterinya yang dinikahi dengan hanya 3 minggu sahaja selepas perkenalan mereka. Nak jadi cerita mereka berdua ni bercinta selepas nikah la. Nampak Sweet kan?? Mungkin ramai yang mengatakan sungguh tipikal seseorang yang bernama Suhaila ni. Tapi takpe sebab aku sememangnya begitu. Lagipun buku ni bukan menceritakan kisah couple yang belum ada apa2 ikatan. Buku ini mengisahkan cerita penyatuan du