Skip to main content

PEN MERAH PEN BIRU I MARAH, I LOVE U!!


Assalamualaikum
SALAM RAMADHAN..MACAM mane pause hari ni.?
.ade yg masih rase macm duk kat padang pasir??haus semacam @ macam duk kat atlantik..
ngantuk semacm..huhuhu..mmg macam2  perangai en..


Actually entry aku ni berkisar pasal kasih syg..mesti korg pernh dgr an..pen merah,pen biru u marah I love..huhu..ni kalau org bercinta mmg suke tulis pntun ni an..tapi skang ni aku tukar sikit jadi pen merah pen biru I marah I love u..huhu..nak tahu sbb ape??
Camni ceritanya..2 hari lepas,adek aku yg last ni mulelah dtg tabiat die nak buke pause..padahal lagi setengah jam je nk bukk pause..biase la budk2 UMUR PUN BARU 8 TAHUN....time pause mmg rase nak makan je..cube kalau BUKAN BULAN PUASA..asik2 ingat main…org suh makan PUN x nak makan..tu la adek aku..hazim namenye..bab tu kering semacam..huhuhu

NI LA ADIK AKU..KURUS KERING AN?

So,adek aku ni melalak la nak bukak pause..mak aku cakap la”sabo dik lagi berape minit je…”..mak aku sabo lagi…

Adek aku dah start main baling2 bntal..sepah2 kan ruang tamu yg mmg tersedia bersepah..bikin panas je ar..aku ape lagi”wei!! Adek,ni aku bg can main game ..pegi la main game sane jnji jgn sepahkan umah”wah..sush tau nak bg adek aku main game kat lappy ngan ikhlas..namun, die REJECT..!!..choiiiiii..selalu kalau aku x bg..bukan main merajuk..ni free2 aku bagi lappy tu..x nak plak..
Dipendekkan cerita..mak aku pun hot lah ngn adek aku ni..n marah la adek aku.
.yela..sape yg x marah an..org bukan suh wat keje x baik..suh pause penuh..ngade2 plak..
Aku malas layan die..terus aku g menjenguk lappy aku jap..tetibe adek aku ni cakap ngn aku n sis aku lagi sorang..

“kak kak,aku rase kan mak dah x sayang aku lagi la..yela asik marah aku je..tadi aku x buat pape pun die marah..pastu aku nak tanye bnde,tapi mak tak jawab pun…”

Hahha…dgr je adek aku cakap…kiteowag trgelak…cettt…touching plak adek aku sorg ni..
Time berbuke tu kiteowg citer kat mak aku..rupenye mak aku x pasan die cakap..bab tu la mak aku x jawab soalan die..yg pasal marah tu..kan org kate marah tu tndenye sayang..haish adek aku ni..sabo jelah..
P/s: ingat tau adek2..mak kite marah bukan sebb x sayang kite tapi sebenarnya mak syg sgt kat kita..
p/s: adik2 yg baru start puasa macm adik aku tu,sabar lah….sabar kan sebahagian daripada iman..

kata suhaila:agak2 korg pun merengek rengek x nak buka puasa cepat macam adek aku???huhuhu



  Click here to get 1 Million Guaranteed Real Visitors, FREE!

Comments

Popular posts from this blog

OST Memories Of The Alhambra (MV Ailee - Is You)

BIODATA AHLI KUMPULAN 2PM

assalamualaikum...korg sehat x ??/ hari ni mood korea aku dah dtg..hahha..beast aku dah cer..u-kiss aku dah cer..la ni aku nak knlkan korg dgn aku punye favourite boy group korea..nak tau??mereka adalah 2PM!!!..argh...bile dieorg nak datang malaysia erk..harap2 dapat pergi..hahha baru2 ni dieorg tgh promosikan album baru die dgn lagu single dieorg iaitu HAND UP..lagu tu sgt best.

JOM BACA BUKU BINIKU NINJA!!

Assalamualaikum semua Memandangkan harini adalah hari cuti, jadi aku pun berhasrat untuk membuat entri sekerap yang mungkin. Huhuhu. Ok untuk cerita pada kali ini adalah cerita tentang buku. Nak dikatan aku ni seorang pembaca buku tegar tak la jugak sebab buku aku pun banyak yang berhabuk tu..huhu. Tapi boleh lah nak dikirakan selalu jugak baca buku. buku yang paling terbaru aku baca adalah buku BINIKU NINJA. Hah..ada sapa yang dah baca belum?? Kalau nak tahu buku ni adalah buku karya seorang traveler yang diberi nama AZLAN ANDI.  Buku ini mengisahkan perjalan hidup dia bersama isterinya yang dinikahi dengan hanya 3 minggu sahaja selepas perkenalan mereka. Nak jadi cerita mereka berdua ni bercinta selepas nikah la. Nampak Sweet kan?? Mungkin ramai yang mengatakan sungguh tipikal seseorang yang bernama Suhaila ni. Tapi takpe sebab aku sememangnya begitu. Lagipun buku ni bukan menceritakan kisah couple yang belum ada apa2 ikatan. Buku ini mengisahkan cerita penyatuan du