Skip to main content

selamat hari raye....!!! ^___^


Assalamualaikum semua!!!

Selamat hari raya aidilfitri aku tujukan kepada semua rakan2 blogger and pembace2 yg bace blog aku yg dah lame aku x update,…menurut firasat aku dah 2 bulan aku duk rumah..nak kate busy, xde la sgt..tapi tu la idea ade tapi malas nak menaip kat keyboard ni..hahahha…kalau korg nak tahu aku duk sibuk main game zuma deluxe je…kah7….memandangkan hari ni aku rajin sikit, so.. aku  nak update la sikit pasal cerita raye aku kan…so far raye ni suasana macam bukan hari rya…nape erk???? Aku pun x tau kenape..hahah..sape x happy kan beraya…lagi2 adik2 aku…bukan main sakan beraye…..walaupun aku dah 20 tahun…aku pun sakan jugak kutip duit raye…kah7…selagi ade org nak bg kan…rezeki jgn ditolak..first day raye mmg ramai la sedare mare dtg…belum sempat nak pergi beraye, ade sedare yg dtg rumah..alih2 dekat pukul 12 tengahari baru aku g beraye rumah nenek aku…(sebelah rumah aku je pun..huhu)..petang tu plak adik beradik ayah aku dating..so kiteorg pun ikut sekali berkonvoi kerumah sedare belah ayah aku kebanyakan kat muar..berape rumah je kiteorg pergi..esoknye kiteorg sambung ag beraye… kalau g ramai2 ni..mmg best !!..adik beradik ayah aku ramai…so,kiteorg sggh kat rumah adik2 ayah aku yg dekat2 jela…

Semalam aku beraya kat rumah sedara belah mak aku pulak kat bukit gambir muar…yg bestnye kalau raye kat muar ni..rumah2 sedare mare aku ni sebelah2 je..so, x payah la susah2 nak naik turun naik kereta kan..jalan je…huhu…

Tu la alkisah raye aku tahun ni..tapi dah 2 tahun aku x rase kemeriahan yg cam dulu waktu arwah atuk aku masih ade lagi…sekarang rase aku macam ade sikit kekurangan la…tapi nak wat camne kan…yg hidup perlu meneruskan kehidupan…

K lah x mo nak cerita pnjang2..so, sampai sini je ..kalau ade cerita ag…tggu entry baru yer…assalamualaikum..

Nota kaki: thanks to blogger Eqbal Zack sebab bagi kad raye pade saye….thanks..:)


Comments

Popular posts from this blog

BIODATA AHLI KUMPULAN 2PM

assalamualaikum...korg sehat x ??/ hari ni mood korea aku dah dtg..hahha..beast aku dah cer..u-kiss aku dah cer..la ni aku nak knlkan korg dgn aku punye favourite boy group korea..nak tau??mereka adalah 2PM!!!..argh...bile dieorg nak datang malaysia erk..harap2 dapat pergi..hahha baru2 ni dieorg tgh promosikan album baru die dgn lagu single dieorg iaitu HAND UP..lagu tu sgt best.

OST Memories Of The Alhambra (MV Ailee - Is You)

JOM BACA BUKU BINIKU NINJA!!

Assalamualaikum semua Memandangkan harini adalah hari cuti, jadi aku pun berhasrat untuk membuat entri sekerap yang mungkin. Huhuhu. Ok untuk cerita pada kali ini adalah cerita tentang buku. Nak dikatan aku ni seorang pembaca buku tegar tak la jugak sebab buku aku pun banyak yang berhabuk tu..huhu. Tapi boleh lah nak dikirakan selalu jugak baca buku. buku yang paling terbaru aku baca adalah buku BINIKU NINJA. Hah..ada sapa yang dah baca belum?? Kalau nak tahu buku ni adalah buku karya seorang traveler yang diberi nama AZLAN ANDI.  Buku ini mengisahkan perjalan hidup dia bersama isterinya yang dinikahi dengan hanya 3 minggu sahaja selepas perkenalan mereka. Nak jadi cerita mereka berdua ni bercinta selepas nikah la. Nampak Sweet kan?? Mungkin ramai yang mengatakan sungguh tipikal seseorang yang bernama Suhaila ni. Tapi takpe sebab aku sememangnya begitu. Lagipun buku ni bukan menceritakan kisah couple yang belum ada apa2 ikatan. Buku ini mengisahkan cerita penyatuan du