Skip to main content

‎"Jika tidak mampu menyokong ketika kalah, jangan bersorak ketika menang"INI BARU PERMULAAN!!: ULTRAS MALAYA JANGAN GELABAH.

ASSALAMUALAIKUM SEMUA!!

sebelum aku start ngn cerita aku ni, aku nak ucapkan selamat berkonvokesyen kat semua warga2 mahasiswa Malaysia yang telah berkonvo especially for student UMT...wahahhahah.....bukan main semngat aku tgk dieorg berkonvo...apetah lagi aku..yela..terase juga feeling2 nak berkonvo ni..hahha...sanggup tunggu ni panas2 kat khemah sbb nak tgk konvo..nak amik inspirasi la katekan..hahhahaha..

back to topik.....HOW COME?????!! malaysia..malaysia..malaysia...sedih aku rase dengan game antara singapore dengan malaysia semalam...adoyai...0-3 tu beb....ditanah air ku terchenta malaysia boleh kalah...iskh3...mungkin ade banyak faktor penyumbang kekalahan tu...

menurut kawan aku yang tgk semalam, permainan yang x sempurna ditunjukkan oleh pemain2 negara bermula daripada pertahanan negara yang terlampau goyah...lagi satu ade kesalahan apek yang mnyebabkan bola masuk berguling-guling di gawang gol malaysia...eh2..jangan marah aku ..,bukan aku yg kate, tapi kawan aku yang kate...wahahhaah

SALAH SAPE??
adakah salah rajagopal??? adakah salah pemain-pemain Malaysia???


hahahahha...aku sendri pun x tahu..yela..nak salahkan bulat2 kat rajagopal pun rasenye x boleh jugak bab bukan die yg main..nak salahkan pemain bulat2 pun xleh gak bab mereka ada kekuatan masing2..hahhaha...pendapat masing2 la kan... ape yang penting kita tetap SOKONG MALAYSIA!!.. kesian gak kat rajagopal sebb kena bash ngn ultras malaya...nasib badan..tapi kita mane tahu..mula2 biase la tu kalah..pemain malaysia belum panas lagi tu..tgk time AFF 2010.. malaysia kalah 5-1 kot ngn indonesia..akhirnya juara jugak...harap2 tahun ni pun sejarah bakal tercipta... KEPADA ULTRAS MALAYA semua..jom pakat2 sokong malaysia.. xkan baru satu kalah dah sentap..padahal aku pun sentap kot..huhu  InsyaAllah malaysia akan bangkit...ingat pesan aku ni baik2 tau ‎"Jika tidak mampu menyokong ketika kalah, jangan bersorak ketika menang"


nota kaki suhaila Sellaginella:
mak aku siap call aku lagi sbb stress tgk malaysia main...hahah..fuhh..nasib la aku x tgk kalau x, aku pun mungkin   geram jugak...hahha..nasib baik aku tgk hijjaz wat persembahan...sejuk hati aku..hahah...
 

Comments

Popular posts from this blog

OST Memories Of The Alhambra (MV Ailee - Is You)

BIODATA AHLI KUMPULAN 2PM

assalamualaikum...korg sehat x ??/ hari ni mood korea aku dah dtg..hahha..beast aku dah cer..u-kiss aku dah cer..la ni aku nak knlkan korg dgn aku punye favourite boy group korea..nak tau??mereka adalah 2PM!!!..argh...bile dieorg nak datang malaysia erk..harap2 dapat pergi..hahha baru2 ni dieorg tgh promosikan album baru die dgn lagu single dieorg iaitu HAND UP..lagu tu sgt best.

JOM BACA BUKU BINIKU NINJA!!

Assalamualaikum semua Memandangkan harini adalah hari cuti, jadi aku pun berhasrat untuk membuat entri sekerap yang mungkin. Huhuhu. Ok untuk cerita pada kali ini adalah cerita tentang buku. Nak dikatan aku ni seorang pembaca buku tegar tak la jugak sebab buku aku pun banyak yang berhabuk tu..huhu. Tapi boleh lah nak dikirakan selalu jugak baca buku. buku yang paling terbaru aku baca adalah buku BINIKU NINJA. Hah..ada sapa yang dah baca belum?? Kalau nak tahu buku ni adalah buku karya seorang traveler yang diberi nama AZLAN ANDI.  Buku ini mengisahkan perjalan hidup dia bersama isterinya yang dinikahi dengan hanya 3 minggu sahaja selepas perkenalan mereka. Nak jadi cerita mereka berdua ni bercinta selepas nikah la. Nampak Sweet kan?? Mungkin ramai yang mengatakan sungguh tipikal seseorang yang bernama Suhaila ni. Tapi takpe sebab aku sememangnya begitu. Lagipun buku ni bukan menceritakan kisah couple yang belum ada apa2 ikatan. Buku ini mengisahkan cerita penyatuan du